reklama

Mama má vždy pravdu

Bez domova. Nechápem, čo majú za problém bezdomovci. Moja mama vraví, že je výhodnejšie to, že som bez domova. Zrušenie trvalého pobytu pre ňu neznamená, že patrím k ľuďom, ktorí sú bez domova. To je pre ňu vzor bradatého človeka s "čučom", a ja predsa, ja som žena; ja až na slabučké fúziky pod nosom nemôžem mať bradu. Ja nemôžem byť teda bezdomovcom. Bez domova áno.

Písmo: A- | A+

A domov, to je predsa tam, kde je moja mama, to je tam, kde je ľuďom dobre. Moja mama síce nie je v Trnave, ale tam mi bolo dobre. To nikoho nezaujíma. Teraz som chorá, bude mi dobre tak ako povie mama. A keby som robila vždy tak, ako povie mama. Kto vie, kde by som bola, no isto nie tam kde som teraz. Proste treba robiť tak, ako povie mama. A mama povedala.. To je také ako jedna pani povedala. Ale trocha iné.To preto, lebo mama je mama... (Tak ako spievala kedysi Michaela Paštétová alebo Pašteková ale viem, že dnes má doktorát, že dnes nespieva ale venuje sa iným veciam, tú pesničku písal Peter Nagy tak sa volala za slobodna jedna kamarátka a ešte jedna sa tak volá, to viem ako sa píše. A možno aj preto, lebo on má za sebou dlhšiu kariéru ako spevák a naša popstar.) Božia prozreteľnosť sa asi neráta a Božie cesty aj keď pripustíme, že sú nevyspytateľné, možno sa to vraví len preto, lebo sa nerobí tak ako mama povedala. Keby sa totiž robilo tak ako povedala mama tak by iste nič nebolo také nevyspytateľné a nebolo by toľko kľukatých ciest. Lebo moja mama vie všetko a všetko podľa nej ide priamo. Ale aj keď nie, mama sa nemýli a keby aj áno tak to platí ako v tom vtipe o šéfovi, že platí stále bod jedna aj keď nie celkom sa to tak zdá. Mama má proste vždy pravdu. Mama sa nemýli. To je pravidlo, ktoré je podstatné a dôležité pre tieto dni a pre všetky ostatné, ktoré budú nasledovať. Lebo je jedno koľko máte rokov mamu treba poslúchať stále. Poslúchať vo všetkom. Mama chce dobre. Mama je vždy len jedna. A teda treba poslúchať. A basta. Tak budem ... čo iné. Uvidíme. Teraz akurát v rádiu je rozhlasová hra, kde sú dôležité peniaze. Dôležitejšie ako láska. Podozrenia, nedobré vzťahy a podobne kvôli peniazom to sa nás iste netýka. Pre nás ako pre každého sú peniaze dôležité.

Monika Majčínová

Monika Majčínová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Somewhere I belong... môže sa blázon zblázniť? Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFilozofiamy worldHomeLESSInšpirácie z démantologieTrio z Podjavorinskej

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu