reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Monika Majčínová

Monika Majčínová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Somewhere I belong... môže sa blázon zblázniť? Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFilozofiamy worldHomeLESSInšpirácie z démantologieTrio z Podjavorinskej

reklama

HomeLESS

Mama má vždy pravdu

Monika Majčínová

Mama má vždy pravdu

Bez domova. Nechápem, čo majú za problém bezdomovci. Moja mama vraví, že je výhodnejšie to, že som bez domova. Zrušenie trvalého pobytu pre ňu neznamená, že patrím k ľuďom, ktorí sú bez domova. To je pre ňu vzor bradatého človeka s "čučom", a ja predsa, ja som žena; ja až na slabučké fúziky pod nosom nemôžem mať bradu. Ja nemôžem byť teda bezdomovcom. Bez domova áno.

  • 22. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 397x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu